Sunday, May 10, 2020

ابزاری که برای نصب میلگرد به کار گیری می شود؟


چگومه میلگرد را در بنا آرماتوبندی می کنند؟


گنجاندن میله های تقویت کننده ( ( میلگرد ( ) در بتن روشی است که استحکام طولانی زمان را به بتن را داده و در ساخت شالوده ها , دیوارها , استخرها , ساختمان ها و بقیه بنا ها به کارگیری می شود . فشرده سازی بتن به خیر انجام می شود , بتن سوای میلگرد زیر فشار و پیچ خوردگی تلاش کمتری خواهد داشت . بنا هایی نظیر شالوده ها یا این که دیوارها بایستی از فشارهای چندگانه جانبی و افقی , فشرده سازی و پیچ خوردگی به کارگیری نمایند . میلگرد به خیر با بتن عمل می نماید . چون این مواد در هنگام تغییر تحول رتبه حرارت منبسط می‌شوند و با به عبارتی میزان منقبض می گردند .
Clever Ways to Cut and Bend Rebar | Portable Rebar Bender and ...
مهندسان عمران , تعداد میله های تقویتی ما یحتاج در یک اساس مختص یا این که بقیه بنا های بتونی را به همراه صورت , میزان و الگوی میلگرد نصب شده محاسبه می نمایند . میلگرد در یک الگوی پباده سازی شده در بتن تهیه شده‌است تا اتصال آن با بتن صورت پذیرد .

چرا میلگرد ( Rebar ) را در بتن قرار می دهند؟

امروزه بتن احتمالاً پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که بوسیله بشر تاسیس شده است .
بعضا از بنا های بتونی تشکیل‌شده در حین امپراتوری روم هنوز نیز روز جاری ایستاده و پابرجا می‌باشند . بتن سفت و بادوام است چون از پایداری فراوان بالایی شامل است . ولی تمامی ما می‌دانیم که بتن میتواند شکسته و از نیز جدا شود . ادله این است که بتن از پایداری کششی دوچندان ضعیفی برخوردار‌است .
استحکام کششی نیرویی است که برای جدا کردن چیزی تا زمان شکسته شدن حتمی است . زمانی میلگرد فولادی به بتن بیش تر شد , می‌توانیم یک مصالح ساختمانی ئاشته باشیم که از حیث فشرده سازی و پایداری کششی زیاد بالا باشد .

میلگرد با دقت به توان سعی آن جايگاه بندی می شود . استحکام تلاش میلگرد نیرویی است که برای تغییر و تحول صورت یا این که خمش همیشگی آن ضروری است . با هر نیرویی کمتر از آن , میلگرد به حالت نخستین خویش گشوده خواهد گشت .
این تفاوت میان کارایی و استحکام کششی به این معنا است که میلگرد از خواص انعطاف پذیری خاصی برخوردار‌است .

چنانچه نیرویی میلگرد سکو 60 را خم نماید , 30000 پوند نیرو برای هر اینچ مربع دیگر اضطراری است تا آن را از نیز جدا نماید .
فکر کنید که هنگام پباده سازی ساختمان در حیطه زمین‌لرزه زده می‌تواند چقدر دارای اهمیت است .
تنها تصور کنید - بتون دارای سلاح فلزی که روز جاری می ریزید ممکن است 2000 سال از قدمت آن قبلی باشد و مقاوم بماند!

ابزاری که برای نصب میلگرد به کار گیری می شود؟

سه عملیات در برش , خم شدن و گره تناول کردن میلگرد نقش دارااست . قطر میلگردهای تقویت شده در بتن آرمه قادر است از 6 تا 42 میلی متر باشد . در فیض دکان آسرون , طیف وسیعی از امکانات برش , خم و اتصال را برای فعالیت با میلگرد دارااست که میتواند بتن آرمه ها برای بنا شما فراهم نماید و به محل ساخت بنا حمل نماید تا شما ترقی بهتری در اجرای پروژه داشته باشید .
Rebar Design for on Site Coordination | Tekla

ایمنی هنگام نصب میلگرد

حمل میلگرد در پروژه ها خطرناک است . برای خودداری از صدمه , انتهای میلگرد بایستی با درپوش های پلاستیکی پوشانده شود تا از جراحت بینی خودداری شود .

نصب و راه‌اندازی بتن

Trump Reinstating Brazil Steel Tariffs to Help US Rebar Makers ...
کمپانی آسرون سوابق عمل گرانی در موضوع عمل با مهندسین عمران و پباده سازی برای نصب اسکله ها , پدهای بتونی و بقیه بنا های اتوبار در خصوصیات ساختمان های مسکونی و تجاری داریم .
برای کسب داده ها بیشتر راجع‌به سرویس ها ما با ما تماس حاصل نمایید و مشورت تخصصی اخذ نمایید .

از میلگرد چه طور در ساخت بتن آرمه استعمال می شود؟

Pre-Tied Rebar - Rebar & Reinforcing Products
آرماتور نقش های متفاوتی برای انجام داراست :

تقویت اول میلگرد موردنیاز برای اطمینان از این که ساختار به طور کلی قادر است

No comments:

Post a Comment